Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
 

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у котрого є чек;

2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. 
 

Який товар не підлягає обміну:

  1. Товари, які були у використанні або мають сліди використання.
  2. Товари без оригінального пакування, ярликів або бірок.
  3. Товари, які входять до переліку виробів, що не підлягають поверненню відповідно до законодавства України (зокрема, лікарські засоби, засоби особистої гігієни, косметика та парфумерія).
  4. Товари, пошкоджені покупцем або некомплектні.
  5. Товари, з моменту купівлі яких минуло більше 14 днів.
     

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
*Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять нашим коштом.

Товар належної якостіце товар, який не має дефектів, відповідає заявленим характеристикам, зберіг свою цілісність, комплектність, функціональність та не був у використанні. Такий товар має бути в оригінальному пакуванні, зі збереженими бірками, ярликами та супровідними документами (якщо такі передбачені).

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші;

*Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять нашим коштом.

Товар неналежної якостіце продукція, яка має дефекти, виробничий брак або пошкодження, що унеможливлюють її використання за призначенням (пошкоджена упаковка товару, що впливає на збереження його властивостей, втрата герметичності тари для сиропів, бальзамів, фітосвічок тощо, прострочений термін придатності, невідповідність зазначеним характеристикам або комплектації).
 

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - вулиця Кирила Трильовського, 28, Львів, Львівська область, 79000

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.